window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-EXCTF3TBJ5');

Is er soms aanvullende informatie nodig bij het aanmelden?

Door |2024-02-29T16:46:46+01:0029 februari 2024||

Bij onze gecontracteerde zorgaanbieders kunnen wij garanderen dat ons aanmeldformulier voldoende informatie geeft. Zij verlenen namens MetMaya hulp. Helaas hebben we in uitzonderlijke gevallen extra informatie nodig. Instellingen waar we intensief mee samenwerken - maar die (nog) geen onderdeel zijn van MetMaya - hebben soms [...]

Valt vervoer onder de scope van MetMaya en is daar een aparte beschikking voor nodig?

Door |2024-02-13T15:50:13+01:001 februari 2024||

Collectief vervoer bij dagbehandeling valt binnen de Scope van MetMaya. Individueel vervoer niet. Hier is geen aparte beschikking vanuit het lokale (wijk)team voor nodig want er is dan al een Toewijzing MetMaya. De gecontracteerde aanbieder die de dagbehandeling uitvoert is verantwoordelijk voor het verzorgen van [...]

Waar moet ik rekening mee houden als ik verwijs naar MetMaya?

Door |2024-07-10T14:14:46+02:001 februari 2024||

Per kind / jongere volstaat 1 verwijzing/Toewijzing. Een broertje of zusje heeft een eigen verwijzing nodig. Wij kunnen met de algemene verwijzing/Toewijzing die we ontvangen ambulante specialistische jeugdhulp inzetten. Dit gaat om zowel diagnostiek, begeleiding als behandeling. Is meer nodig? Dan kunnen wij bijvoorbeeld ook [...]

Zijn er wachttijden?

Door |2024-02-13T16:00:28+01:001 februari 2024||

Helaas hebben wij voor sommige hulpvragen een wachtlijst. Overbruggingszorg is een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Bij een nieuwe verwijzing maken we - indien nodig - afspraken over overbruggingszorg. Als er niet direct een passend aanbod beschikbaar is voor het kind, jongere en gezin. De verwijzer en MetMaya [...]

Ga naar de bovenkant